My Hero Kechik - Ilham Syahmi

Mari Makan Sendiri ;p

Tuesday, October 16, 2012

seperti yang dijanjikan..

aehhhh ada main janji2 ke?

aehhhh ada orang tunggu ke?

aehhhh gasak la situ Smile with tongue out

saja je praktis si hero kechik ni makan sendiri..

hari sabtu mandi mee hoon..

hari ahad mandi nasi..

mula2 elok je dia makan..

babah pergi basuh tangan..

ummi pun dah selesai makan bangun ke dapur..

sekali keluar semula tengok..

 

2012-10-14-20-04-19_deco

 

meja pun dah makan nasi..

yeay! Surprised smile

 

2012-10-14-20-03-46_deco

 

kita kasi tabur lagi ye..

dia buat muka tak tahu je kan..

lepas dah berterabur terus ummi kutip semua..

ilhammmm.. jangan buat rezeki macam ni tau..

ingat dulu2 masa kecik..

kalau makan berterabur arwah mak selalu cakap..

“jangan makan bersepah.. nangis nasi tu”

ni bukan saja2 nak menganiaya nasi ye..

jangan salah faham..

maafkan anak saya yang baru nak belajar makan..

sekian terima kasih Smile

 

aehhh..dah habis cerita eh?

okbai! Hot smile

You Might Also Like

0 Th♥ught (s)

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!