Work

Misteri Kerepek Di Atas Meja ;p

Monday, October 22, 2012



 attention! attention!
kepada yang baik hati lagi mulia..
silalah tampil ke depan..
depan meja saya je..
tak jauh mana pun..
sampai2 opis..
tanjat gegurl tengok atas meja ada plastik sebungkus..
bila buka tengok ada ni haaa..


toblerone, garlic cracker, kerepek keladi & kerepek salut sambal..
** telan air liur jap** ;)
tapi tak tahu siapa gerangan yang baik hati ni..
nak makan pun takut..
tapi nazam dan kak intan kan main lagi membedal..
aiyoooooooooo..
“kalo kena mandrem korang kena dulu” ;)
hehehe memain je la..
pusing ke kanan meja pulak..
saya nampak adaaaaaaa..


sebungkus roti sardin..
ohhh nyum2 nya..
ni tak takut nak makan..
sebab dah tahu pemberi sedekahnya siapa..
tak lain tak bukan..encik nazame opismet saya..
thanks ye encik nazame..
burppp.. alhamdulillah dah selamat berenang2 dalam perut..
kerepek dan coklat juga yang masih jadi misteri..
tolong ye bagitau siapa yang bagi..
jadi darah daging ni..
:)
p/s selalunya yang rajin bagi ole2 ni encik rosdi driver..saja nak amik ati boss dia ni.. tapi dia baru je bagi rempah soto dan mee rebus.. takkan nak bagi lagi kot.. misteri.. misteri ;)

You Might Also Like

0 Th♥ught (s)

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!