Rambling

Oh My Tayar!

Thursday, October 04, 2012



beriya masuk kereta sebab dah lambat nak pergi kerja..
en.nazir pun dah beriya panaskan enjin..
sekali masa nak mengundur..
ada jiran tegur dan tunjuk ke bawah..
saya dalam kereta cuma nampak gaya dan gerak mulut dia..
“haaaa?? kucing??? matiiii??”
“babah.. kucing mati kena langgar”
 kami pun bergegas turun..
berderau darah..
astaghfirullahal’azim..
pekak betul ummi ilham ni..
hahahahaha..
rupa2nya jiran saya tu bagitau..
“tayar pancit”
macam manalah saya boleh terfikir “kucing mati”
jauh benor kak oiii..
nasib baiklah ana tak balik lagi..
jadi dia lah mangsa hantar saya pergi kerja..
sementara en.nazir menguruskan tayar pancit..
haisyhhh..korek telinga boleh tak?
;)

You Might Also Like

0 Th♥ught (s)

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!