Dari Dapur Hernee Nazir

Mari Mengepow Babah ;)

Monday, March 04, 2013


ye..ye.. sila percaya..
kami memang peminat tegar steamboat..
plan 2 minggu lepas..
mula2 kita mengepow babah makan kat johnny's
lepas kenyang perut kita mengepowwww..

sabar2..
kita tayang gambar makan dulu ok..




ni hero2 kesayangan ummi..
babah suruh tengok ummi nak snap..
dia sibuk nak tunjuk peace dia..
kami makan dengan jayanya..
ilham pun selera terlebih..
sampai keras perut kekenyangan..

lepas kenyang..
tibalah masa yang ditunggu2..
masa untuk mengepow babah..
ummi tuntut sebab babah yang dah lama janji..
;)




kami pun mensurveylah..
puas belek2 dan telek2 mana yang berkenan di hati..
nak ambil yang boleh grill untuk bbq rasa macam mahal pulak..
kesian babah kan.. **ummi pura2 suci**
tak apalah ummi pilih yang philips jek..
banyak juga functionnya..




price dia tak silapnya rm265..
tapi ada diskaun rm70..
jadinya dapatlah rm190 lebih gitu..
tetiba terfikir..kalau beli yang grill pun mesti ada diskaun kan..
:p




dah dapat yang ni pun dah kira bersyukur..
thanks ye babah..
lepas ni ummi masak steamboat sendiri..
jimat sikit duit babah :p
kalau ummi malas berhome made steamboat..
ummi rela babah rebus je ummi dalam periuk tu..
ekekekeke..

thanks again..
nanti belikan ummi oven pulak eh :p


p/s sebenarnya sejak kewujudan benda ni..dah tiga kali dah ber homemade steamboat kat rumah sendiri..sambal tu sebab nak tiru johnnhy's punya rasa dengan gigihnya ummi menggoogle resepi yang ala2 johnny's..nanti next entry share ye ;)

You Might Also Like

0 Th♥ught (s)

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!