{copy & paste dari blog Hernee Nazir Vita Shop}

 

As salam semua Smile

hari ni saya nak share resepi yang best yang saya selalu buat dengan Energizing Soy Protein (ESP)

kebiasaannya sepanjang pregnant, saya agak alergik kepada susu2 untuk ibu hamil..

jadi sebagai ganti untuk keperluan kalsium, selain mengambil ostematrix, saya gantikan susu ibu hamil tu kepada fresh milk dutch lady atau HL..

saya akan ambil bersama2 ESP..

wowwwwwww!

sangat best uolls.. Thumbs up

saya akan pastikan pagi dan malam saya minum ESP + strawberry milk Smile

jom skodeng cara saya berESP..

 

C360_2013-05-21-08-50-47-683

 

1 sudu ESP..

200ml strawberry milk.. kekadang lebih ikut suka..

Smile with tongue out

masukkan ke dalam shaker..

 

C360_2013-05-21-08-51-12-279

 

see..

ESP dah bertemu strawberry milk..

 

C360_2013-05-21-08-51-24-602

 

tutup shaker..

sambil nyanyi shakalaka bebeh..

gelek2 pusing2 goncang2 kat dapur.. Hot smile

ready untuk diminum..

marvelloussssssssss..

psssttttttttt.. encik somi saya pun minum tau..

sekali cuba pasti nak lagi..

dia kata sepanjang kerja rasa bertenaga..

tak mengantuk macam biasa..

 

kami dah cuba..

anda bila lagi?

jom kebaikan harus dikongsi bersama..

contact saya kalau nak mencuba ESP..

banyak lagi resepi special akan saya share dengan anda..

 

Hubungi saya:
Hernee Samshudin
ID: 886271
Email : hernee.nazir@gmail.com
SMS/ WhatsApp/ We Chat : 012 766 9877