Me

Membuli Anak Jiran Belikan Aiskrim Malaysia :p

Thursday, May 30, 2013

C360_2013-05-27-15-53-22-868

 

haahhhhh..

cerita last weekend..

sedang syok menyapu sampah kat kaki lima rumah..

ada dua beradik.. kakak dan adik lelaki lalu..

sambil hisap aiskrim malaysia..

pada tangan kakak ada aiskrim milo dan asam kecut..

 

ya rabbi..

tuhan je yang tahu bertapa mengecur lagi mengecesssss nya saya..

 

terus panggil budak perempuan tu..

“dik..beli aiskrim tu kat mana?”

“dekat blok belakang” kata budak tu..

“berapa sebatang?”

“sebatang 20 sen”

“boleh tak awak tolong cik belikan aiskrim?”

“boleh”

saya pun bagi RM1 untuk beli 3 batang aiskrim asam kecut dan 2 batang aiskrim milo.. RM1 saya upah kakak nya.. RM1 lagi upah adiknya..

“nanti ketuk pintu kekuat tau”

budak tu angguk kepala..

sekejapan budak datang semula..

aiskrim milo dah habis..

yang ada aiskrim asam kecut jek..

dia beli 2 batang jek..

takpe lah dik.. 2 batang pun 2 batang lah..

janji lepas tekak nak merasa..

 

ohhhhh sangat heaven dapat nyonyot aiskrim malaysia..

dah lama tak merasa..hehehe

macam budak kecik pulak rasa..

dulu arwah mak memang berniaga aiskrim malaysia kat rumah..

macam2 perisa ada.. hmmm sedapnya..

nak tunggu buat sendiri vitamin M banyak kan..

Winking smile

 

puas hati dapat menjamah sikit..

bagi babah, dia tak nak..

so ummi la bedal 2 batang terus..

sambil sembunyi2 dari ilham Nyah-Nyah

 

thanks ye adik yang tolong belikan tu..

entah anak siapa la yang kena buli dihujung minggu.. Smile with tongue out

mati kalau mak dia cari.. hahaha

Allah je yang balas jasa awak..

thanks bebanyak.. Thumbs up

You Might Also Like

0 Th♥ught (s)

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!