Family's Activity

Projek Hari Buruh 010513

Monday, May 06, 2013

projek hari buruh kami..

kebetulan babah cuti..

jadi dia memang dah plan awal2 nak trim rambut ilham..

nak bagi sekata..

sebab hari tu dapat trim kiri kanan jek..

belakang tak sempat dia dah cabut lari..

 

C360_2013-05-01-10-29-07-470

 

dah panjang benor gamaknya rambut belakang tu..

mula2 ada la tak sampai 5 minit..

dia ok lagi..

lepas tu terus meraung macam kena pukul..

“miiiiiiiiiiiiii.. miiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.. atotttttttttttttttt”

hahahaha.. takut tengok gunting seto’et babah tu..

walau meraung bagai nak rak pun..

babah tetap teruskan trim rambut dia..

sampai bengkak2 biji mata wehhh..

dah siap2 babah mandikan..

ummi terus pujuk dia..

 

C360_2013-05-01-10-41-27-108

 

haaaaaa..

nangis sakan uolls..

merajuk no cara menangis tu..

macam ummi dan babah mendera gayanya..hehehe

pujuk punya punya sambil ngempeng..

akhirnya..

 

C360_2013-05-01-11-21-22-359

 

hero kecik yang tertewas..

sian la hai..

penat nangis sampai tertidur dengan rambut yang dah kemas..

dengan ummi sekali tertidur..

ngeh2 Hot smile

 

petang kami nak ke jusco bukit indah..

sekali kooooo.. jammed yang amat..

parking penuh sarat sendat..

fikir2 mana nak berjalan..

last2 ke galleria kotaraya..

pestaim pergi after renovation..

banyak lagi kedai yang belum dibuka..

ada gak jeling2 tudung..

tapi tangan tak berapa nak gatal membeli..

Nerd smile

 

C360_2013-05-01-16-42-26-515

 

budak kecil ni sambung tidur..

penat sangat agaknya..

maklumlah sekarang madang tidur lewat jek..

 

lepas ronda2 dalam galleria..

sambil babah sempat berjejak kasihan dengan kawan lama..

kami pun bergegas keluar..

babah ajak makan kacang pool haji..

kat larkin bomba..

ummi tadah perut je la..

sian babah ngidam kot..

Eye rolling smile

 

C360_2013-05-06-16-29-07-858[1]

 

ummi order abc biasa..

walau biasa.. tapi sedap macam special..

 

 

C360_2013-05-06-16-28-43-138[1]

 

kacang pool sorang satu sambil gilir2 suap ilham..

apa mimpi budak kecik ni sekarang suka roti..

dulu tak berapa gemar..

apa2 je la ilham janji nak makan..

 

lepas makan2 balik rumah..

babah kata takut malam lapar semula..

maklumlah makan roti jek..

lepas tu makan awal pulak tu..

balik ummi rehat2..

kerah babah masakkan nasi kejap..

then pukul 9 lebih menggagahkan diri masak nasi goreng..

ok dinner yang terlewat..

yang penting anak beranak kenyang..

sekian, entry ke 3 untuk hari yang rajin..

Be right back

You Might Also Like

0 Th♥ught (s)

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!