cabaran hari ke 9 – Selfie
agak2 selfie ni bahaya ke tidak?
sebelum tu jom kita bagi clear apa itu “selfie”
Selfie membawa maksud gambar diri sendiri yang diambil menggunakan telefon bimbit atau webcam dan dimuat naik ke dalam laman web.
selfie menjadi trend dan mula popular sekitar 2013.. lagi2 di laman sosial semua berebut2 nak selfie dan post di akaun masing dengan menggunakan # hashtag selfie..
pada asalnya selfie ni tidaklah membahayakan.. yang jadi bahaya bila “gila selfie” sampai sanggup ke tempat2 yang tinggi lagi merbahaya semata2 nak selfie.. tu dah tahap extreme selfie.. ohooooooooooo.. sila jangan buat begitu ye adik2.. jangan sampai ketagih selfie.. nanti merana diri Smile
nak selfie sila berpada2.. sila perhatikan kiri kanan depan belakang sebelum selfie takut nanti tengah syok selfie ada orang gelakkan awak pulak Hot smile
kalau macam ni ok tak?

IMG_20131229_153729
ummi ilham teringin juga nak selfie hokkay! Flirt female

sekian saja entry mengarut saya pasal “selfie”
babai!

p/s tetiba tenung gambar ni tengok rasa nak puji kulit muka sendiri la.. :p nampak suci mulus pula kulit mukaku yang tak berapa bersih ni.. adakah ini hasil dari set penjagaan kulit Nutri White Shaklee?? jeng..jeng..jeng.. ummi ilham pengguna >> Gentle Deep Foaming Cleanser >> Daily Defense White Essence >>Overnight Renewal Whitening Cream..i loikkeeeeeee! ;)