16 Days Photo Challenge | Day 10 – Words of Wisdom

 

words of wisdom

 

my favourite “words of wisdom” forever Winking smile

untuk menaikkan semangat.

saya guna pakai sejak dari zaman belajar lagi.

walaupun saya bukanlah kategori pelajar cemerlang gemilang terbilang. hehe.

sekarang pun saya masih guna pakai.

nak berjaya katanya kan kena ada sesuatu yang boleh bagi semangat pada kita.

selain dari usaha, doa dan tawakkal.

 

“SHOOT FOR THE MOON EVEN IF YOU MISS, YOU’LL LAND AMONG THE STARS”

 

jom share gambar “words of wisdom” anda.

tinggalkan link nanti saya terjah Winking smile

yang nak share di instagram atau facebook boleh tag saya..

FB – Hernee Nazir

Instagram – herneenazir

hashtag – #16daysphotochallenge #ummiilhamphotochallenge

 

16 Days Photo Challenge

 

Red heartRed heart JOM JOIN “16 DAYS PHOTO CHALLENGE Red heartRed heart

Day 1 – Handwriting

Day 2 – Something Blue

Day 3 – Breakfast

Day 4 – Water

Day 5 – The Sky

Day 6 – Favourite Supplement

Day 7 – Lunch

Day 8 – Black & White

Day 9 – Stripes