Blogging Challenge

Cabaran 30 Hari Blogging | Day 26 – Kids

Saturday, October 11, 2014

cabaran blogging day 26 – kids..
ohhhhhh i love kids..
especially this kids.. ni kategori kids ke toddler? hentam saja la labu.. hahaha

20130907_214403

#throwback gambar sambutan hari raya kelas sokongan penyusuan susu ibu johor 2013..

dari dulu memang suka gila layan kanak2.. bila dah ada anak sendiri.. lagilah best dapat gomol2 anak sendiri kan.. walaupun ilham bengkek je rimas nak layan kerenah ummi..
dulu saya suka sangat..
potongkan kuku sepupu2 tak pun anak2 jiran.. pantang nampak kuku diorang panjang.. berdezup saya ambil sepit kuku nak potongkan.. siap bersihkan lagi tau..
ikat rambut atau tocang rambut anak2 jiran atau anak2 asuhan arwah mak.. ni pun salah satu yang saya suka.. saya akan ajak anak2 jiran datang rumah semata2 nak tocangkan satu kepala dia.. lepas tu siap pesan mandi jangan bukak tunggu 2 3 hari hahaha.. biar rambut nampak ikal mayang..
ajak tidur kat rumah.. hehehe ni pun sama.. suka layan ajak tidur kat rumah.. maklumlah adik beradik tak ramai..
awal2 main belajar2.. sudahnya terbuat tuisyen untuk anak2 jiran dan saudara mara.. saya ajar anak2 jiran dan sedara mara waktu malam atau cuti sekolah tanpa bayaran pun.. kadang2 mak2 diorang yang bagi saya sedekah ikhlas.. yang bestnya arwah mak tu rajin pulak buatkan diorang sandwich la.. roti bakar la.. kudapan sepanjang belajar..
itu saja cerita saya pasal kids.. sekarang kurang sikit masa untuk anak2 orang lain..
cuba fokus untuk berkembangan anak sendiri Winking smile

You Might Also Like

0 Th♥ught (s)

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!