ye kak yatie aka kak engku.

kenapa kak engku? first time jumpa setelah bertahun2 kenal di blog.

tenung punya tenung eh macam kak engku la muka kak yatie ni.

sebelum dia balik sempat saya mengusik hehehe.

 

20141017_131541

 

jani minggu lepas nak jumpa tapi saya terlupa. kesian ka yatie. saya ternampak kak yatie post pasal buku yang dia belikan untuk naufal. macam tertarik gitukan. jadi saya order dari kak yatie. persediaan untuk mengajar ilham nanti.

 

20141017_132755

 

kerana sebuah buku ni lah jumpakan ummi ilham dengan ummi naufal tau. semoga buku “Mudahnya Belajar Bahasa Inggeris” ni dapat dimanfaatkan sebaik mungkin. nampak memang menarik. balik rumah nanti ummi ilham study dulu. persediaan awal katanya. hehehe.

tak dapat nak berborak lama2 dengan kak yatie dan kawannya. waktu rehat kak yatie tak sama dengan saya. insya Allah ada masa kita jumpa lagi kak. syok berbual sambil lunch.

siapa2 yang berhajat nak beli buku ni, boleh contact kak yatie.

 

p/s haaaaaa.. yang penting kalau uolls nak tau, nama encik suami kami sama. “MOHD NAZIR” hehehe.