Fren's Wedding

Melawat Baby Nur Qisya

Monday, December 01, 2014

cerita Sabtu.

plan asal, nak melawat 3 orang new born baby.

baby ibu zura, baby mama jiejie dan baby mommy salwa.

sudahnya dapat tengok baby Nur Qisya anak mommy salwa mak shaklee saya.

sambil2 nak ambil barang Shaklee yang saya kirim dari encik pojie.

 

sebelum tengok baby, kami dua beranak tengok perantin dulu kat Balai Islam Mutiara Rini.

 

10378957_854912791239276_1535808578585382106_n

 

haaaa.. ni pengantinnya comel tu. Aina dan Lutfi.

dah terlambat sampai sebab si hero kecik tu la punya pasal.

tidur dari pukul 12pm sampai ke 3pm tak nak bangun2.

sudahnya lambat kelaur rumah.

nak ke rumah ibu zura pun tergendala.

lepas tengok perantin dan ilham makan nasi minyak dengan selerenya.

kami pun ke Taman Sri Orkid jengah baby Qisya yang dah sebulan tu ha.

 

macam biasalah bila dah jumpa mommy salwa.

macam2 cerita nak dibualkan.

awal2 mood abang ilham pula ngade2 sikit.

dah lama2 baru ok nak berbual.

bestnya dapat cium bau Qisya.

tak sabar rasa nak tunggu adik baby keluar.

 

20141129_183633

 

abang ilham ni kan memain tau nak bergambar.

tengok adik Qisya belek ummi macam beriya.

 

20141129_183636

 

aikkk.. dia senyum pulak budak bam2 ni.

yang sorang lagi tu syok sendiri la dengan ‘peace’ dia.

 

20141129_183643

kenapa beriya no Qisya tenung auntie?

ada kawan eh kat dalam. hehehe.

 

20141129_183734

 

sebelum balik sempat bergambar dengan mommy Salwa mak 3 anak ni.

sorang lagi abang ziqri tengah syok ngorok. hehehe.

10306228_10205244521102591_6367893802160308560_n

masa awal2 sampai ada Cik Puan Siti. hehehe.

kesian dia menunggu mak buyong tak sesampai.

thanks Siti. dapat juga jumpa kat rumah mommy kita kan. hehehe.

lepas dah puas berbual (walaupun ada benda terlupa nak cerita),

kami dua beranak pun balik lah ke rumah.

maka kesimpulannya dapatlah jumpa sorang jek new born baby.

lagi dua orang postponedlah gamaknya.

You Might Also Like

0 Th♥ught (s)

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!