Me

Ummi Ilham Back To Work!

Thursday, July 23, 2015

hohohohoho.. back to work!
kembali ke dunia realiti..
silalah berkerja bersungguh2 ye ummi ilham..
lupakan seketika kuih raya di rumah sendiri dan di rumah orang..
lupakan seketika program raya2 rumah ke rumah sambil kutip duit raya..
ehhh??? :p

yang penting, sayang betul nak tinggalkan lemak manis ummi kat rumah tu..
tadi pun hantar rumah opah, bila opah nak ambil dia dia berpaling ke lain..
hamboiii dik baru cuti seminggu tak jumpa opah awak dah sombong eh..
abang macam buat2 redho jek la tu.. masih tidur tadi..
sila redho ye anak2.. ummi dah start kerja.. tunggu petang kita jumpa semula ye..

20150723_104334

sila jangan muntah ijo tengok ummi ilham selfie..
entry raya bakal menyusul.. tapi macam biasa tak tahu bila..

”selamat hari raya aidilfitri.. maaf zahir dan batin”
buat semua pembaca herneenazir.com

babai!

You Might Also Like

0 Th♥ught (s)

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!