BFF Ummi Ilham

Aidilfitri 2015 | Majlis Sambutan Hari Raya PTP

Tuesday, August 18, 2015

meneruskan entri2 aidilfitri yang tertangguh.
jangan risau tak banyak pun, ada 2 entri je lagi.

jamuan raya ptp

jumaat lepas punya cerita.
majlis sambutan hari raya PTP.
dah inform opah siap2, balik lambat sikit.
bekalan susu pun insha Allah cukup untuk budak domok tu.
program bermula jam 5pm tapi kami turun lambat sikit.
komited buat kerjalah konon Smile with tongue out

20150814_173022

macam biasa.. ummi ilham’s bff.. alamak husna terselit pulak hehehe.
jom lah kita merentasi padang bola.

20150814_173331

nampa benor laponyaaaaaaa.. hehehe

20150814_173639

tak tahu apa motif snap gambar ni.
niat hati nak snap gambar makanan tapi macam segan tetiba hahaha.

20150814_174141

penggemar kambing golek haruslah menabahkan hati beratur panjang semata2 nak dapatkan sepingga kambing golek. ngeh3.

20150814_174145

makanan sampingan, spaghetti,cream puff, blueberry cheese tart, buah mata kucing dan buah pulasan.

20150814_174156

wan n yap.. khusyuk menghabiskan makanan.. first round..

20150814_174203

husna n nazam.. semua kena kerah stop makan sebab nak snap gambar.

20150814_174229

senyum dulu sebelum merasmikan kambing golek.
kambing golek tak berapa ummppphh macam selalulah.

20150814_180121

persembahan zapin adik2 comel.

20150814_183459

hiburan duniawi oleh buskaria. best!
siap2 makan kami pun balik, tak tunggu lama tak ada geng nak ngepoh lama2.

20150814_183727

layankan kanak2 ribena kat tengah padang.
2 orang lagi dah selamat sampai rumah agaknya.

20150814_183829

nampak, budak berdua ni kerja bergaduh jek.
korang jangan sampai kang nanti kad jemputan sampai nama korang berdua. hahaha.
ok, thanks PTP bagi makan free sampai ummi ilham tak masak hari jumaat hahaha.
babah kerja siang dah dipesan siap2 makan baru balik.
gila pemalas masak kan. okbai!

You Might Also Like

0 Th♥ught (s)

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!