BFF Ummi Ilham

Sayonara Husna :'(

Tuesday, September 22, 2015

entri khas untuk husna.. brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.. (bunyi trademark husna) hahahaha. budak praktikal dari netherland maritime institute. thanks jadi geng makan akak selama 4 bulan ye. merentas padang di waktu panas mahupun hujan sampai tenggelam kasut penguin dalam lopak atas padang hahaha. thanks sudi melayan kegilaan akak dengan geng2 gila lagi 3 orang tu hahaha. kurang dah kawan gelak2 kat office. tak ada siapa kitorang nak bahankan hehehe.

20150914_140356

last day, after CAK’s birthday celebration. jangan sedih2 ye husna. ada masa kita jumpa lagi. alah rumah dekat je kan. jerit pun dengar ngeh3.

20150914_140453

20150914_140538

20150914_140600

20150914_140604

20150914_140623

20150914_140629

20150914_140630

nah macam2 gaya mak2 orang.. bapak2 orang.. dan bujang2 trang tang tang. bosses semua dah balik ke tempat masing2 jadi office kami yang punya haha.

to husna,

”good luck for your future undertaking.. friendship forever ye.. kalau dah sampai masa nak makan nasi minyak jangan lupa jemput kakaks dan abangs kat marine PTP ni tau”

You Might Also Like

3 Th♥ught (s)

  1. paling tak suke moment perpisahan kan..uhuk uhuk!

    ReplyDelete
  2. betul tu, paling tak suka kalau ada kawan office yang berpindah..

    ReplyDelete
  3. kak maya>> betullah kak..

    enny>> lagi2 kwn sekepala kan..hmmm..

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!