Advertorial

Jom Cuci Mata Dengan Kacamata @ Sunglasses Cun Melecun Dari Zalora ;)

Friday, August 05, 2016

heiiii sebut pasal kacamata ni.. hmmm sah2 la puan belog ni berkacamata. siap pakej dapat hasben berkacamata lagi kan. ni nak cerita pasal sunglasses ni.. seumur hidup saya yang dah 35 tahun ni memang tak pernah memiliki sunglasses hehehe. kesian ek ummi ilham hehehe. entah le memang tak pernah beli hehe. bila tengok kacamata @ sunglasses dari Zalora ni macam menarik tertarik pula.
sebelum tu, nah belanja gambar anak2 ummi bersunglasses.. hensem tak? ekeke.

page
(sila PM ummi saya untuk mengisi borang)

uolls yang suka simpan koleksi sunglasses jom pakat jengah website Zalora. memang konfem blink2 mata tengok koleksi2 kacamata yang auwwwwwwwmm.. ni yang gatal jek tapak tangan makcik ni hehehe. hmmm boleh lah ngendeng cik abang belanja seketul hehehe.

clip_image002
Kacamata hitam atau sunglasses adalah bukan sekadar aksesori biasa. Walaupun banyak orang yang menggunakannya atas sebab keperluan untuk melindungi mata dan pandangan daripada silau cahaya matahari yang mengganggu namun ada banyak lagi kelebihan lain bila memakai sunglasses. Bagi sesetengah orang cermin mata hitam adalah sejenis aksesori yang sangat berguna apabila memerlukan dan merupakan satu aksesori fesyen yang cukup praktikal dan dalam masa yang sama cantik untuk digayakan. Malah disebabkan itulah banyak yang mahu memiliki sepasang cermin mata hitam bukan sebab keperluan tetapi lebih kepada kemahuan.
Sepasang sunglasses mampu menyerlahkan keseluruhan penampilan anda dan ini ternyata amat disukai oleh wanita. Ianya turut membantu untuk membuatkan persalinan anda kelihatan lebih menyerlah. Kalau tidak percaya jika anda keluar pada hari siang dan menyedari yang anda memakai baju yang terlalu biasa atau ringkas dan mahu membuatkan penampilan anda lebih kelihatan menarik cuba sarungkan sahaja sunglasses anda. Anda dapat kelihatan cantik dan pemandangan pun tidak silau dengan cahaya – keperluan dan kemahuan!

clip_image004
Dalam kalangan selebriti terkenal seperti Beyonce dan Jennifer Lopez sekalipun kacamata hitam sudah menjadi aksesori pilihan mereka jika keluar. Malah gaya santai tapi nampak glamour mereka ini turut menjadi ikutan dalam kalangan peminat mereka dan pencinta fesyen juga. Cukup dengan sepasang cermin mata hitam dengan reka bentuk bingkai yang sesuai pastinya akan dapat menaikkan seri penampilan dan persalinan yang dipakai.

clip_image006
Apa pun pilihan cermin mata hitam anda pastikan ianya mampu menonjolkan sisi personaliti dan cita rasa anda. Kini banyak butik fesyen online yang menawarkan koleksi kacamata wanita online dengan pilihan yang cukup meluas. Another good reason to shop online!.

dah2 jangan duk tenung lama2. pergi beli cepat. nanti yang diidamkan dikebas dek orang lain haru. tak dapek hakak nak nolong dek. dengan zalora mudah jek klik sana klik sini dapatlah barang idaman.

selamat bershopping uolls!

You Might Also Like

0 Th♥ught (s)

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!