BFF Ummi Ilham

#Raya2016 | Beraya Ke Rumah Didie

Wednesday, August 17, 2016

lepas cerita beraya ke rumah marine’s bosses, kami terus tuju ke taman pulai jaya rumah didie.
first time menjejakkan kaki ke rumah didie.
menu di rumah didie.. laksa penang dan roti jala.
jamah laksa penang sikit sebab dah kekenyangan.

20160722_230012
sesi posing mak2.
ilham dah bersuka ria main dekat luar.

IMG-20160722-WA0025
syamil pulak ngendeng ummi makan.
bagi la jamah roti jala sekeping.

20160722_225941
adik sedondodn dengan babah hehehe.
abang ilham pun warna yang sama merah biru.
ummi suka kalau baju diorang lebih kurang sama je hehehe,
masa dah nak balik tetiba ilham kata dia nak roti burger.
adoii tetiba kan. ummi cakap mana ada roti burger.
dia kata ada ilham nampak kat dapur.
erkkkkk.. suka hati dia skodeng dapur aunty didie.
adoiii malu ummi ilham oiiiiiiii.
sudahnya aunty didie bagilah roti burger dia.

20160723_005817
sampai rumah ni ha terus nak makan roti burger aunty didie.
hai lah anak bertuah. macamlah ummi tak boleh belikan.
nasib baiklah rumah kawan ummi.
kalau bukan kawan ummi lagi la segan,

next beraya rumah ajie,

You Might Also Like

2 Th♥ught (s)

  1. hahaha..tak leh lupa dia nk roti burger...keh3...

    ReplyDelete
    Replies
    1. fadilah>> tu lah didie oiii.. nasib lah rumah ko..kalo rumah kawan2 lain lagi malu mak :p

      Delete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!