visitor blog
Saya mencari pengunjung blog ke 1,000,000 untuk blog chokia saya http://herneenazir.com/

Anda dikehendaki screen shot visitor counter (online readers) sebelah kanan blog saya sebagai bukti anda ialah pengunjung bertuah. Sila email ke hernee.nazir@gmail.com atau whatsapp ke 014-6106331. Sekiranya tiada pemenang yang berjaya screen shot dengan tepat, saya akan memilih mereka yang paling hampir dengan angka 1,000,000.

Keputusan tuan blog adalah muktamad sebarang bantahan dan surat menyurat tindak akan dilayan.. ekekekeke.

Hadiah menarik menanti anda.. ikhlas dari saya sebagai tanda penghargaan terima kasih kerana sudi berkunjung ke blog saya walaupun dalam keadaan terpaksa ngeh3.

xoxo,
ummi ilhams


#blog #blogger #bloggerMY #malaysianblogger #giveaway #lifestyleblogger
#parentingblogger #bloggerjohor