defb44d9-8bf0-45c6-8cec-08bd2645f440

Buku terakhir yang saya baca

E-book "7 Rahsia Menanam Sayur Di dalam Pasu/ Bekas"

E-book kira buku jugalah kan hehe. Oleh kerana semangat membara nak ajar anak2 berkebun kecil-kecilan. Jadi saya belilah e-book dari Kebun Bandar untuk menambah ilmu. Ye lah, depan rumah memang dah tak ada kawasan tanah langsung, semuanya dah bersimen jadi nak tak nak memang kena tanam tanaman kami tu dalam pasu atau bekas. Yang bestnya bekas2 tu adalah bekas2 recycle tong2 ESP dan mealshakes di rumah kami. Nak menjimatkan kos katanya hehehe. Mudah2an ilmu dari e-book ni dapat membantu saya dan anak2.
Ada buku2 ilmiah lain yang saya tak habis lagi baca antaranya Bisnes “Cara Kami” oleh Rafie Ramli dan Felinna Nadea Ed Fattah. Insha Allah dah habis baca nanti saya share ye intipatinya.

#tsunamishaklee
#shakleeeffect
#liveamazing
#9Gemilang