Assalamualaikum.

Hai semua. Buat apa tu? Haa dari korang baca blog gossip banyak2 baik korang baca info best ni hehe. Ok, kalau kita perhatikan akhir2 ni semakin ramai rakyat Malaysia yang menghidap penyakit Diabetes atau bahasa mudahnya penyakit Kencing Manis. 

Seram tak? Eh mestilah seram. Saya sendiri ada genetik keluarga yang menghidap kencing manis. Arwah mak dulu ada kencing manis, ni ayah pun ada sikit2. Jadi kami semua kenalah berjaga2 bertindak sebelum penyakit kencing manis ni merebak dengan lebih teruk, 

5 Tanda Kencing Manis Yang Kita Perlu Tahu:
1. Kerap dahaga dan kerap kencing pada waktu malam
2. Berat badan menyusut dengan drastik
3. Jarak penglihatan menurun
4. Sering kebas pada kaki dan tangan
5. Luka yang lambat sembuh

Sekiranya korang ada mengalami tanda2 di atas cepat2lah ikhtiar sebelum merebak. Saya nak suggestkan produk yang terhangat di pasaran. Produk ini memang baik untuk pesakit diabetes, darah tinggi dan banyak lagi. Ayah saya pun dah cuba dan dia suka siap order 2 kotak lagi hehe. Nak tahu produk apa? Mestilah produk “MILAGRO COFFEE”.

APA ITU MILAGRO COFFEE?
MILAGRO COFFEE
Milagro Coffee ialah kopi pracampur 7 dalam 1. Ianya kopi yang berkualiti tinggi daripada kopi arabika dan robusta dan dipertingkatkan dengan beberapa ekstrak herba khas seperti Tinospora Crispa, Halia, Lada Hitam dan Rock Salt. Hasil daripada gabungan herba ini mampu merawat pelbagai penyakit dan juga boleh meningkatkan sistem imun kita. Herba utama yang digunakan dalam Milagro Kopi adalah Tinospora Crispa.
Tinospora crispa merupakan tumbuhan jenis mendaki dan berada dalam tumbuhan keluarga Menispermaceae. Ia juga dikenali dengan pelbagai nama vernakular seperti “Patawali” atau “Akar seruntum” kepada orang Melayu (Malaysia). Ia boleh didapati di bahagian barat daya China ke Asia Tenggara termasuk India, Indonesia, Filipina dan Malaysia.Tinospora crispa telah digunakan oleh ramai pengamal tradisional untuk pelbagai rawatan seperti demam, tekanan darah tinggi, luka, cacing usus, jangkitan kulit dan juga hiperglisemia. Selain daripada itu, Tinospora crispa juga digunakan dalam merawat kencing manis dalam bentuk ekstrak akueus disebabkan oleh kesan hipoglisemik yang boleh mengurangkan paras glukosa darah.

Di Malaysia, Tinospora crispa kini dikomersialkan dalam bentuk minuman sihat seperti kopi, teh dan juga dalam bentuk kapsul tradisional. Ramai pengguna daripada Milagro Kopi memberi maklum balas yang sangat baik yang menunjukkan bahawa Tinospora crispa diselitkan dalam kopi diterima baik di kalangan pengguna moden.

SIAPAKAH PENGASAS MILAGRO COFFE?
salmah hayan milagro coffee
MILAGRO COFFEE diasaskan oleh Puan Salmah Hayan,iaitu Pengarah Urusan dari Aqid Aqila Resources Sdn Bhd.Produk Beliau iaitu Milagro Coffee telah dirasmikan oleh Matrade.
MILAGRO COFFE DI HARIAN METRO
milagro coffee harian metro

MILAGRO COFFEE kini semakin melebarkan sayapnya. Setelah muncul dalam Harian Metro kini Milagro Coffee melangkah setapak lagi dan bakal berada di billboard. Selain itu MILAGRO COFFEE juga bakal menjadi viral di media sosial terkini di IKIM.fm.

TESTIMONI MILAGRO COFFEE
testimoni milagro coffee1
testimoni milagro coffee2
testimoni milagro coffee3
testimoni milagro coffee5
testimoni milagro coffee6

KELEBIHAN PRODUK
MILAGRO COFFEE HERNEENAZIR
MILAGRO - COFFEE PATAWALI
Ianya boleh membantu merawat, mencegah & mengawal :
✔ Penyakit Kencing Manis
✔ Darah Tinggi
✔ Sakit Sendi
✔ Kanser
✔ Cergas Badan
✔ Bertenaga
✔ Hilang Penyakit Gatal2
✔ Keradangan
✔ Alahan
✔ Batuk
✔ Demam Malaria
✔ Menguatkan TENAGA BATIN
✔ Awet Muda
Selain dari itu Milagro Coffee juga berkhasiat :
✔ Tinggi AntiOksidan
✔ Menguatkan Saraf & sistem pertahanan tubuh badan
✔ Mengembalikan tenaga dengan segera

HARGA 

Sekotak cuma RM55 sahaja ada 20 sachet. Berbaloi2.

STOKIS/ AGEN DIPERLUKAN!!!

Stokis Milagro Coffee
 
MILAGRO COFFEE sedang mencari stokis/ agen. Anda yang berminat untuk menjana pendapatan bolehlah menghubungi nombor yang tertera di bawah atau terus hubungi Salmah Hayan di facebook Facebook Salmah Hayan. 

Passive income keuntungan sebanyak 98% . Setiap pembelian dari pelanggan adalah 98% pelanggan tetap. Perancangan perniagaan yang sangat bagus dan akan dibantu melalui surat khabar. Plan strategi akan dibantuk melalui billboard. MILAGRO mengalu-alukan pengedar-pengedar tunggal dari syarikat-syarikat atau individu untuk mendapatkan plan perniagaan yang sangat menarik. Sambil korang minum untuk kesihatan sambil tu korang boleh tambah income.

Untuk sebarang pembelian dan pertanyaan mengenai MILAGRO COFFEE boleh hubungi :
Website : www.milagrocoffee.com.my
Facebook : www.facebook.com/milagromalaysia
Instagram : www.instagram.com/milagro_coffee
Email : milagrocoffeemalaysia@gmail.co
Telefon : 012-370 2676
MENANGI HADIAH MENARIK DENGAN MILAGRO COFFEE
Buat pengetahuan anda semua, Milagro Coffee juga sedang mengadakan pertandingan. Hadiah mestilah lumayan. Rugilah kalau tak mencuba. Saya pun teringin nak join tau.
SYARAT PERADUAN
1. Selfie bersama produk Milagro Coffee (Peserta WAJIB beli produk Milagro Coffee sekurang kurangnya satu kotak.)
2. Buat entry di blog, dan tajuk entry WAJIB ada perkataan Milagro Coffee.
3. Buat SATU video anda menikmati Milagro Coffee berdurasi 1 hingga 3 minit, dan upload video tersebut ke Facebook masing masing.
4. Penyertaan yang mempunyai LIKE & SHARE terbanyak dikira sebagai pemenang.
HADIAH PERADUAN
TEMPAT PERTAMA :CASH MONEY BERNILAI RM1500 + 1 KOTAK MINUMAN MILAGRO COFFEE + MUG
TEMPAT KEDUA :CASH MONEY BERNILAI RM1000 + 1 KOTAK MILAGRO COFFEE + MUG
TEMPAT KETIGA :CASH MONEY BERNILAI RM500 + 1 KOTAK MILAGRO COFFEE + MUG
SAGUHATI :CASH MONEY BERNILAI RM250 + 1 KOTAK MILAGRO COFFEE + MUG
MILAGRO COFFEE mmmm sedp ekkk
Jangan lupa follow 

FACEBOOK Milagro Coffee | Penawar Kencing Manis
INSTAGRAM @milagro_coffee