Morning kawan2.. kawan saya Nazam si Mat Gadget nak let go Notebook Acer Aspire 5942G-724G64Bn . Sebab musababnya dia dah tertarik dengan Acer Iconia . Macam biasa la mamat ni pantang nampak gadget2 baru cepat je lupa yang lama.…
Morning kawan2.. kawan saya Nazam si Mat Gadget nak let go Notebook Acer Aspire 5942G-724G64Bn . Sebab musababnya dia dah tertarik dengan Acer Iconia . Macam biasa la mamat ni pantang nampak gadget2 baru cepat je lupa yang lama.…