Showing posts with the label Blogger JohorShow all
Thomas Town 'Mini & Mighty' Malaysia Tour at Puteri Harbour!

Peluang terakhir untuk menyaksikan Thomas & Friends™ “Mini & Mighty” Malaysia Tour di Puteri Harbour, Johor! Jelajah Seluruh Negara menuju ke Johor bersama 70 enjin MINIS untuk pameran terakhir di Malaysia Johor, 2…

Cabaran 30 Hari Blogging | Day 30 – Kenapa Saya Suka Tulis Blog

alhamdulillah. hari ni last day untuk cabaran blogging. walaupun start lambat, tapi saya sedaya upaya mencabar diri untuk update mengikut tajuk yang ditetapkan. boleh pun sebenarnya nak maintain update blog kan. saja jek selama …

Cabaran 30 Hari Blogging | Day 14 – Favourite Colour.. PINK!

cabaran blogging day 14 – Favourite Colour .. tak payah tanya pun dah tahu hehehe.. favourite colour saya sah2 la kaler PINK .. macam nak sewel kalau nampak kaler pink tau.. rasa semua benda nak kaler pink.. sampai babah ilh…

Live Update | Kelas Blog Green Nutrient Team @ UTM, Skudai

Ummi ilham sedang menuntut ilmu blogging di UTM, Skudai.. anjuran Green Nutrient Team.. group shaklee under mommy salwa.. selama blogging bertahun2 ni tak pernah join kelas blogging kan..hehehehe.. saja menambah ilmu te…

Congrats To Yah & Rahmat

Tahniah kepada kawan saya Yah dan Rahmat yang selamat melahirkan seorang bayi lelaki pada 24 Ogos 2010 jam 7.43pm. Setelah mendapat lesen dari ummi dan ayah baby, maka umminya dah pun mms gambar baby comel ni Khairul Amirin Waf…