Mula2 saya melabur di Eight Design Boutique . Sebenarnya survey dijalankan semalam hehehe. Mata dah berkenan dengan baju yang kat bawah tu. Terus email owner boutique tanya stock. Alhamdulillah stock Plus Size Tops- Black yang s…
Mula2 saya melabur di Eight Design Boutique . Sebenarnya survey dijalankan semalam hehehe. Mata dah berkenan dengan baju yang kat bawah tu. Terus email owner boutique tanya stock. Alhamdulillah stock Plus Size Tops- Black yang s…