Showing posts with the label GadgetShow all
Tips | Cara Mengelakkan Handphone Anda "Hang" Semasa Menggunakan Aplikasi Whatsapp

sharing dari geng susu ibu JB, puan jalilah. cara untuk mengelakkan handphone kita selalu hang bila terlalu banyak group whatsapp. maklumlah group bukan main banyak. bila semua group aktif berchat handphone pun jadi hang. mulala…

Cabaran 30 Hari Blogging | Day 18 – My Gadget

cabaran blogging day 18 – my gadget saya bukanlah minah gadget macam ada kawan saya sorang tu .. saya beli apa yang perlu jek untuk saya guna pakai.. ecehhhhh.. paling penting..   **gambar recycle**   Cik Pinky Netbook Ya…

A New Way To Nano - Si Mat Gadget Dengan Gadget Terbarunya Ipod Nano

Dia meroyan lagi dengan gadget terbaru. Kali ni dengan teh new Ipod Nano with multi touch pulak. Oh sangatlah gila gadget mamat sorang ni. Semalam dia ada bagitau kat FB tengah tunggu barang dari Shenzen, China sampai. Tetiba dia…

Saya Dah Kata Dia Memang Mat Gadjet Tegar!

Dulu saya pernah ceritakan yang officemate saya ni gila gadjet. Dalam entri mana entah dah lupa :) Semalam dia duk sibuk2 kata nak jual Ipod dia sebab nak beli iPad pulak. Tup2 pagi tadi dia dah bawa pergi kerja iPad terbaru. Si …

Mat Gadget

Saja menjakun guna my officemate punya new HTC Touch Phone . Tak silapnya ni the latest model HTC H2D . Kalau salah betulkan ye Mat Gadget. Oh~ dia kadang2 baca juga blog picisan saya ni. Mamat ni memang "Mat Gadget" t…