Showing posts with the label Live Blogging Thru FlickerShow all
Ilham Jumpa Abang Irfan @ Warung Poyot

Ilham Jumpa Abang Irfan @ Warung Poyot , a photo by  herneesamshudin  on Flickr. Pagi ni Ilham ikut ummi dan babah pergi breakfast kat Warung Poyot tak sangka pulak terjumpa Abang Irfan Boboiboy dan Auntie Linda. Wahhh kecil be…

Happy Birthday To Adam & Wawa

Happy Birthday To Adam & Wawa Originally uploaded by herneesamshudin Salam Isnin semua :) Sindrom malas update blog dah datang dah hehehe. Malas sungguh nak mengupdate. Syohhh2.. Malas pergi main jauh2. Ni majlis sambut…

Nak Cuti Jugaaaaaaa..

Nak Cuti Jugaaaaaaa.. Originally uploaded by herneesamshudin Office sunyi sebab kat depan ada sorang je staff yang ujud dan sorang nun dihujung office plus boss kat bilik dia tengah2 office. Mana yang lain?? Huh diorang semua…

Di Pusara Bonda

Di Pusara Bonda Originally uploaded by herneesamshudin Al-Fatihah buat bonda Kasmah binti Daud. Semoga Allah mengampunkan segala dosa2nya. Semoga rohnya dicucuri rahmat Allah dan ditempatkan di kalangan orang2 yang beriman da…

Apa Yang Kami Sedang Buat???

Kak Long - Tengah gigih menanak nasi impit sambil menggoreng ayam.. Kak Ngah - Sedang gigih... Online fb.. Cesss kurang asam curi tulang.. Ayu - Sedang gigih memblender udang kering, jintan manis, jintan putih dan ketumbar.…

live blogging thru mms flickr ;)

live blogging thru mms flicker ;) Originally uploaded by herneesamshudin yeay! Menjadi.. Thanks to cikmin yang bagi tutorial untuk live blogging gune mms..dulu saya pernah buat send mms thru blogger punya email tapi hand pho…