macam percaya macam tak percaya.. dah 4 tahun saya berkecimpung dengan dunia bisnes.. Allahu akbar.. kuasa Allah gerakkan hati saya untuk mencuba walau hakikatnya saya langsung tak berminat dengan apa jua jenis perniagaan.. di…
macam percaya macam tak percaya.. dah 4 tahun saya berkecimpung dengan dunia bisnes.. Allahu akbar.. kuasa Allah gerakkan hati saya untuk mencuba walau hakikatnya saya langsung tak berminat dengan apa jua jenis perniagaan.. di…
cerita 19 sept, saya menghadiri program Euphoria Shaklee Appreciation Day bersama Master Norita dan Master Naquib. program bermula jam 2pm – 6pm di Grand Paragon Hotel. kami berpecah dua, ummi dan syamil ke program shaklee, babah…
apa??? dah masuk bulan julai??? ye dah bulan julai dah masuk ke fasa 3rd quarter of the year. so bulan ni apa lagi shaklee nak bagi promo ye? jeng.. jeng.. jeng.. kelassssssssss kau shaklee.. bagi promo vivix lagi. memang bers…
baru nak merajuk dengan Shaklee sebab tak invite kami ke National Conference 2014/2015. sekali semalam check gmail, baru dapat email invitation ni. alhamdulillah, ni hasil usaha last year walaupun ada juga terpelcok di tenga…
entry perapan selama lebih kurang 6 bulan. kuang3. dengan harapan bonus membiak gamaknya. ekeke. jangan nak berangan kak oi. tak usaha tak membiak. inilah pengalaman pertama kami ke Shaklee National Conference 2013/2014 yang…