Ilham Training Guna Botol Susu :)

Ni gambar masa En. Nazir tengah train Ilham untuk guna botol. Kami mula train guna botol masa dalam pantang lagi. Kadang2 En. Nazir yang tolong kadang2 Ana atau Ayu. Saya?? Of course lah tak boleh bagi, nanti mesti dia terb…

Bekerja Sambil Mengunyah :)

Bekerja Sambil Mengunyah :) , a photo by Ajey Mahat on Flickr. Dah lama tak makan pisang goreng mak Niza. Tadi after lunch suruh Pak Dollah pergi beli sekejap. Maka sambil buat kerja sambil2 le mengunyah. Sejak seopis dengan ana…

Hi.. Uncle & Auntie ;)

Hi.. Uncle & Auntie ;) , a photo by Ajey Mahat on Flickr. ..alamak..terkembang pulak hidung shaye :p .. Hai uncle.. Hai auntie.. Saya Ilham Syahmi.. Ummi tak pernah tayang muka saya kat blog lagi satu ni. Jadi pagi ni sa…

We Support 1 Minute Simultaneous Breastfeeding (Make Penang Breastfeeding Friendly)

Yeaaaaaaaaahh.. akhirnya hari yang di tunggu2 dah tiba. Sekali lagi Ummi dan Ilham join  1 Minute Simultaneous Breastfeeding – "Make Penang Breastfeeding Friendly Campaign”  secara virtual. Tak sangka pulak kami punya loka…

Dinner @ Marissa Burger & Western, JB

Semalam lepas balik dari Puteri Specialist Hospital menjengah Mummy DaSy dan baby comelnya, En. Nazir pun ajak le melepak kat ZZ Corner. Sekali sampai je, ZZ tutup daaaaa. Punyalah dah berzaman rasanya tak datang sini. Hampa s…