Hummm..tak sempat nak update blog ari ni..
maklum la busy wat preparation Maulidur Rasul Isnin ni..
nanti saya update (kalau rajin ;-p)

Semalam macam yg dah di plan..
saya nak ke Maybank Tmn Perling coz ATM card problem..
saya ajak Mint temankan..
rehat 2 jam boleh la merayau kat Perling Mall jap..

Sampai bank dlm pukul 1..
gedebak gedebuk siap kul 1.20..
card saya dah ok..die reset ape entah..
b4 this memang tak boleh withdraw duit..
dah byk kali try..
maybe ari tu saya tersilap tac no kot..
alhamdulillah skrg dah ok..

Lepas tu kitorg terus ke Perling Mall..
perut dah lapar sgt ni..
terus tuju ke Sedap Corner..
tekak saya memang ngidam nak makan..
Beef Kuew Tiaw..
tapi bile tengok makanan lain..
alamak..rase rambang tekak la..hehe~
ooo..tidak..tekak ni sgt ngade² okie..



Mint order cendol..cam sedap je kan..
saya tak rase pulak ari tu..hehehe~

saya pulak order sirap bandung.
main order je mase ni..
ntah nape ntah..hehe~
selalunye kalau ke sini saya akan order Ice Lemon Tea..
ni la yg saya ngidamkan tu..
Beef Kuew Tiaw..sedap gile..
(pada tekak saya la)
tapi saya makan tak berape nak abis..
tibe² rase kenyang gile..hehe~
lapar mata je tuh..


Mint pulak makan set ni..
Fish Asam Pedas..ikan pari..
rase asam pedasnye cam kuah belacan..hehe~
kuah die pekat gile..
pas tu Mint complaint ikan ni dah lame..hahaha~
saya sempat la menjamah..

Ni pulak Sedap Ayam Goreng..
sorang seketul..
actually kitorg terpengaruh ngn gmbr..
tngok kat menu sikit punye cantik hias..
rupe pun cam best jek..
dah sampai depan mate..
rase die so so jek..
sodap lagi goreng sendiri kat umah..hehe~

Syok sgt makan..tak sedar..
jam dah kul 2..
haiyoo..ade 1/2 jam lagi tu..
sempat gak kitorg meronda kat bwh..
saya sempat beli seluar shelai..hehe~
terbang melayang duit RM27..

tinggl 15 minit je lagi..
bawak keta sikit punye laju..
at last sampai PTP kul 2.40..
masuk ofis jln senyap² takut bos perasan..hehehe~
jengah bilik bos die tgh terlelap..
fuhhhh..selamat gue..