Emotion

Banyak Makan SEMUT!!!

Friday, April 17, 2009

Arrghhhhhhhhhh..
rasa nak makan orang pagi ni..
entry kali ni entry lepas geram..

saya geram dengan Orang Yang Banyak Makan SEMUT!!!
dah tahu awak tu Raja PELUPA..
standby lah segala benda tu awal..
ni tak..nak suruh kita turun naik lift 50 kali..
lepas tu nak jalan ke sana ke sini..
ahhh..tak boleh lah..
bengang betul..lepas tu suka buat muka seposen..
macam nak cekik je leher dia tau!!!

post signature

You Might Also Like

4 Th♥ught (s)

  1. err.. jgn la marah! sian org tu..

    *macam saya, lepas bersalin, sangat-sangat terasa keterlupaanku! ada urat ingat yg putus kot.


    www.my-alia.com

    *i link to u, ya! tq

    ReplyDelete
  2. zuhaini>>hehehe..marah jap ni..dh slalu sgt kena..

    org ppuan bsalin kire di ampunkn..ni org llaki haaa..
    saya pn pelupa gak..

    link u too..

    ReplyDelete
  3. sape ah mangsa keadaan tu gaknye... sabo ari jumaat ni

    ReplyDelete
  4. Mummy Dasy>>semput nyawa nakcik..turun naik..jln sana sini..hehehe

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!