Me

Gelap Gulita

Friday, April 24, 2009

Tengah dok khusyuk ambil angin kat blog kawan2..
tetiba black out la pulok..
gelap gulita ni.. lilin pulak tak jumpa..
hadoi rimas nya.. nyamuk banyak pulak..

Siang tadi makcik dah terkedu nak menjawab..
bila En. Nazir tanya..

"Langsir tu bila nak di jahit"

Gulppp..
konon2nya berangan nak potong n jahit malam ni..
tapi dah gelap macam ni nak jahit mcmana..
nanti terpotong jari siapa yg susah..
En. Nazir gak..hehehe~
selalu terselamat dgn alasan yg kukuh..
lalalalalala~

En. TNB tolong cepat la buat apa yg patut..
saya dah tak larat rimas ni..
[panas dunia dah tak tahan..apa la saya ni]




post signature

You Might Also Like

6 Th♥ught (s)

  1. akk join earth hour skali lg ke... hik

    ReplyDelete
  2. hahaha tempat aku x plak klu x mau membebel naka dara aku

    ReplyDelete
  3. uiit..jgn ptg memotong didalam gelap..bahaya..

    ReplyDelete
  4. Nadrahfihil>>a'ah gitu la gamaknya..hehehe

    ReplyDelete
  5. Mummy Dasy>>kat area desa jek yg balck out..hampeh..

    ReplyDelete
  6. atty's>>hehehe..x jadi ptong memotong..smpai sudah x potong..hahaha

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!