Breakfast

keHANGUSan

Wednesday, April 15, 2009


Pagi ni bangun terlambat sikit..
terus turun dapur goreng popia & cucur badak..
popia Mak Idah yg bagi..
cucur badak beli dgn menantu dia punya jiran..
rasa memang sedap dua² pun sama..

Masa nak menunggu garing..
saya pergi la cuci muka dan gosok gigi..hehehe~
konon²nya nak jimat masa..
semua buat sepantas kilat..
dah siap ke dapur semula..
tiba²..haaaaa..hambik ko..
hangus bin rentung..
popia n cucur badakku..
hahahaha~

tapi still boleh ngapp lagi..
saya tengok En. Nazir telan dgn rela hati je..
tak de pulak die complaint..
hehehehe~

saya pun bawak je la bekal gi ofis..
dah terhangus nak buat macamana..
kulit dia je yg hangus..
rasa maintain..
jadi pagi yg indah ni..
saya bersarapan dgn..
POPIA + CUCUR BADAK HANGUS..
syukur Alhamdulillah ;-p
ayat cover~



post signature

You Might Also Like

8 Th♥ught (s)

  1. lama x makan cucur badak..nak wat x reti hahaha..xpe c.long hangus² tu sedap coz rangup

    ReplyDelete
  2. Mummy Dasy>>hehehe..favvy aku cucur badak..frozen food jek..x pnah wat sndiri..dah slsai dh hangus2 aku mkn..hehehe

    ReplyDelete
  3. siti pun suka cucur badak.....tp, sbb siti mmg wat kuih ni, lelama cm boring lak...he he he

    ReplyDelete
  4. kekeke smpai angus ya
    selagi leh mkn bedal je

    ReplyDelete
  5. neezareef>>dh slmt kena bedal ni..hehehe

    ReplyDelete
  6. siti>>dah blh tempah ngn siti la cam ni..hehehe

    ReplyDelete
  7. hangus pun sodap heheh

    ReplyDelete
  8. keira>>hehehe..rase maintain..hehehe

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!