Frenz Birthday

Selamat Hari Tua Untuk Dida

Monday, April 20, 2009

Entry khas untuk kawan baik saya Dida

Hari ni genap umur dia 28 tahun..
saya sengaja tak nak call dia..hehehe~
kerana saya dah plan nak buta satu entry untuk dia..

Untuk Dida..

Happy Birthday..May Allah bless u..
Bersabarlah dengan segala dugaan yg mendatang..
Allah tak akan menguji hamba-Nya..
sekiranya dia tahu hamba-Nya itu tak mampu menanggung ujian dari-Nya..
tak semua orang dipilih untuk mendapat ujian hidup..ko adalah yg terpilih..
apa² pun aku doakan ko selamat kat sana..
ada masalah boleh rujuk kawan² kat sini..
aku tahu ko boleh..

take a good care of urself..
don't forget us..here..

last but not least..
semoga impian ko tercapai..

post signature

You Might Also Like

2 Th♥ught (s)

  1. Nasib baik aku nmpak N3 ni... lupe sehh...TQVM

    ReplyDelete
  2. Mymmy Dasy>>aku x ckup crdit nk inform korg..hehehe

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!