From The Bottom Of My Heart

Hilang SABAR

Tuesday, May 05, 2009

Hari ni rasa hilang tahap keSABARan saya.. rasa nak jerit kuat².. kat lubang telinga orang² yg menyebabkan saya hilang rasa sabar ni.. rasanya macam nak deal dgn binatang kat zoo lagi baik.. Sabar Hernee..sabar..dugaan semua tu..

Jangan tanya di mana Hernee pukul 5.30pm ni..
Goodbye Office!!!!

post signature

You Might Also Like

6 Th♥ught (s)

  1. hush sabo sabo tarik nafas lepas buat lagi sekali ye... aku lak dah xsabo nak masuk office ni

    ReplyDelete
  2. Mummy Dasy>>tensi gwe..dh tarik nafas..smpai tsekat2 dh semlm..hehehe

    ReplyDelete
  3. ayok.....hernee dah mengamuk....sabor hernee....mcm tuelh gamaknyer kalau keje ngn orang2 ni....kene lak gaji makan gaji..

    ReplyDelete
  4. Siti>>tu la..geram btul siti..cam nk mkn org je ni..

    ReplyDelete
  5. wah... k.hernee dah mengamuk ni... takuttttttttttttttt...........!!!

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!