semalam ada farewell lunch for our colleague Zamri. this friday will be his last day in ptp. baru je setahun dia di ptp. dia dapat better offer di sime darby pasir gudang. relax je mamat ni. very cool guy yang pernah saya jumpa. marah ke, tension ke, apa ke dia nampak relax dan selamba. dia lah yang selalu take over my work if i'm on leave. lepas ni susah la makcik nak cuti lama-lama.



seperti biasa saya adalah 'tukang order makanan'. puas saya fikir nak makan apa. siap minta suggestion daripada en.nazir lagi. nasi ayam dah biasa sangat. sama juga dengan lontong kering, nasi campur segala bagai tu. on the way nak ke pasar malam, he got an idea. 'apa kata order nasi jagung'. dalam hati saya, 'sedap ke?ahhhhh..bedal je la' saya pun terima cadangan yang tak berapa bernas tu. nasi jagung, berlaukkan ayam masak merah, dalca dan acar. rasa, not bad. boleh tahan la. lagi pun perut dah berkeroncong hentam saja la labu.



sebelum menjamu selera, zamri denga boss saya kena bagi sepatah dua tiga empat lima patah kata. dah selesai berkata-kata, barulah kami semua melantak menjamu selera sambil berbual-bual kosong. 'to zamri, good luck for ur future undertaking'


[nota periksa: petang ni ada exam untuk english class untuk melayakkan saya ke advanced level atau upper intermediate, i will trymy best!]


post signature