Foods Review

The Sup Kambing

Monday, October 26, 2009


Inilah dia sup kambing kegemaran saya dan En. Nazir. Mula2 kahwin dulu dialah yang kenalkan saya dengan sup ni dan sampai sekarang saya jadi gila sup kambing :p

Memang sedap uolls. (untuk penggemar kambinglah) Kuah dia pekat plus sambal kicap memang terangkat bila menghirup. Yummy2 :)

Owner kedai makan ni En. Kahar, kawan En. Nazir. Lokasi Kedai Makan En. Kahar ni kalau tak silapnya Jalan Hj. Ismail. Jalan besar dari Pekan Senggarang nak ke Batu Pahat la. Kecil molek je warungnya tapi pelanggan memang tak henti2 datang.

Harga semangkuk sup kambing ni RM4.50. Memang puas hati.

Sesiapa penggemar sup kambing, kalau ke Senggarang boleh singgah di warung ni. Confirm sedap punya ;)



post signature

You Might Also Like

10 Th♥ught (s)

  1. wahh.. ni kalau blk BP boleh gi try nih..

    ReplyDelete
  2. haritu ada gak teringin nak makan sup kambing..sekali tu mak kate kambing panas...so, telan air liur aje la jawabnyeeee

    terliur giler ahh tgk gambo nih...
    menci tul!!

    ReplyDelete
  3. HudaBanny>>a'ah kambing panas..jgn mkn la huda..akak mase preggy stop dlu w'pun kecur gile..

    ReplyDelete
  4. Aku xmkn sup kambing...
    kambing masak ape pun lah..
    sakit kepala nanti...
    bkn ade darh tinggi pun, tp mmg xle...

    ReplyDelete
  5. Mak oi..sedapnye... mmg hantu kambing msk ape pun harus aku makan

    ReplyDelete
  6. pergh!!!! ley tingtong lau kne penangan sup kambing neh...peniu lalat jdnyer den ne hah...hehe

    tp nampak amat meyelerakan ah ernee..hehe..mai sesudu...:)

    ReplyDelete
  7. Mummy pink>>a'ah ade org mmg x suke..aku dlu xde la suke sgt..bile hubby suke aku jd btmbh2 suke..hehehe

    ReplyDelete
  8. QasehessaL>>jmput2 amik la smngkuk tu..hehehe..baik2 mleleh air luir baby..hehehe

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!