Family

Nenek Cyber :)

Thursday, December 10, 2009



Nenekku dah menjadi 'Nenek Cyber' hehehe~ Cerita malam tadi, masa ni kami semua tengah berkumpul ramai2. Jadi masa ni, Mok Teh ber'skype' dengan Pok Teh nun kat Abu Dhabi. Tok Mok pun tak nak lepaskan peluang mencuba 'skype'. Wah tetiba Tok Mok celik IT hehehe~

Sempat jugalah melepaskan rindu pada anak dia kat sana. Biasalah orang tua, nampak pelik bila tengok teknologi macam ni. Zaman diorang dulu manalah wujud benda2 ni semua.

Cayalah Tok Mok, lepas ni jangan2 Tok Mok minta create kan satu blog dan register fb ;)


post signature

You Might Also Like

12 Th♥ught (s)

  1. lpas tukan hernee, dia dok sibuk lah bercucuk tanam ngn buka warung kopi kat Fb..ha ha ha...mhu kalah kita cmni,.

    ReplyDelete
  2. huhuuh cayalah.... xperlah lepas nih FB, pastu main mafia wars..


    * aku pun xder FB

    ReplyDelete
  3. Siti @ nurie>>hahaha klh cucu die yg bru reti berkebun ni..hehehe

    ReplyDelete
  4. sharQ_in >>keh2..die pn pning ank cucu ajo skype..

    ReplyDelete
  5. hohohoh caya la nenet dia... hukhuk... mmg betol nenet cyber ni

    ReplyDelete
  6. noj>>hehehe..suke die dpt tngok muke ank die kt webcam tu..hehehe

    ReplyDelete
  7. bagusla nenek alaf baru ni..ahakzss~

    ReplyDelete
  8. caya ah TokMok... xlama lagi CikMidah plak join kot... heheheh

    ReplyDelete
  9. ieQa sWetLuv >>hehehe..pas ni die chat tiap2 ari..

    ReplyDelete
  10. Mummy Dasy >>hehehe..cikmidah pn 1st time lyn skype..

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!