En. Nazir

Pelangi Double

Friday, December 04, 2009

Balik dari kerja semalam hujan renyai2. Masuk je highway PTP tu, En. Nazir ternampak ada pelangi besar di langit. En. Nazir dengan suka hati laki mak tiri dia stop tepi jalan untuk snap gambar pelangi tu. Padahal masa tu kereta tengah berduyun2 atas jalan. Sabar je lah paparazzi sorang ni :)

Mula2 nampak ada satu je pelangi..



Bila jalan depan lagi sikit, nampak ada pelangi yang berdouble (betul ke ayat tu ;p) Cuma yang lagi satu tu tak berapa nak jelas dari pandangan mata. Maka kami yang jakun pun berhenti tepi jalan sekali lagi menjakun berdua dalam kereta.



Hernee.. Nazir.. bilalah korang nak berubah??? hehehe~


post signature

You Might Also Like

12 Th♥ught (s)

  1. he he he...kalau kene hubby siti, mesti dia kata, mak ko ni ntah apa2 ntah...he he he

    ReplyDelete
  2. x slh wat!! klu da hobby kan.. klu aku pnh amik dlm keta jer x yah stop.. hehe dpt gak snap..

    ReplyDelete
  3. Siti @ nurie>>hehehe..siti..kdg2 kna gak cam tu..time die cam mls nk lyn..

    ReplyDelete
  4. note2remember >>faz.ape kes tsngkut2 ni..hehehe

    ReplyDelete
  5. hushh susah nak jumpa fenomena alam nihhh

    ReplyDelete
  6. subhanallah... aku lum jumpe gak lagi camni..tapi klu aku pun confirm macam korang & confirm gak laki aku cakap "Waratawan sambilan ni tak habis2 wat ulasan"

    ReplyDelete
  7. Mummy Dasy>>hehehe..well kate nk jd blogger tegar..ehehehe

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!