Blog

Salam Akhir Tahun.. :)

Thursday, December 31, 2009

Salam semua..

2 hari ni sangatlah malas adanya meng'update' blog. Sumpah malas. Cuma blogwalking je kat blog kawan2. Kalau rajin tinggal jejak, kalau tak baca je la.

Apa yang saya buat cuma menggodek menggodam blog ni je. Tukar kaler itu ini. Kang tukar lebih2 ada orang komplen. Ni pun pinky2 memang sah kena tegur lagi. Ala nasib la kan ;p Mood pink dah datang.



Inilah hasil godehan saya hehehe~ Tak berubah mana pun. Sikit2 saja sempena tahun baru. Blog pun nak salin baju juga. Kalau korang perasan, ada background baru kat blog ni. Ha tu semua saya hasil saya belajar di blog En. Nescafe Ais. Nama background tu vector-flower-squares-background. Nak tahu lebih lanjut Cara mudah tukar background pada blog, boleh terjah blog dia ye :)

Selamat Tahun Baru Cina 2010


post signature

You Might Also Like

6 Th♥ught (s)

  1. Salam Akhir Tahun
    terimakasih atas recommend blog itu
    mmg plan nak tukar template
    tapi tunggu buffered abis dulu
    dgr cite,tukar template time buffered tgh muncul rugi

    Great Teacher Onizuka

    ReplyDelete
  2. Eyriqazz >>uikss..ye ke..xtau pn..hehehe..ape pn slmt thun baru yek.. :)

    ReplyDelete
  3. ♥.:Shahida:.♥ >>happy new year gak ida..hehehe

    ReplyDelete
  4. happy 2010 dear..
    may it brings u & family better in everything..
    amin.

    ATS SHOPPE - Macam-macam ada!!!

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!