Frenz

Siapa Sang Mantan Cdot ???

Thursday, December 24, 2009

Cdot kata dia minat lagu ni. Mula2 saya rasa macam tak pernah dengar. Masa dengar Hotfm ada keluar lagu ni dan dj sebut la tajuknya apa. Ohhh~ saya pernah dengar lagu ni, cuma tak tahu tajuk je. Lagu 'Sang Mantan by Nidji' Ok la lagunya sedap telinga mendengar. Cuma persoalannya.. Siapa Sang Mantan Cdot ??? oooo.. kontroversi soalan ni. Tapi tak pe, Apek tak baca blog saya ;) Layan liriknya..


Sang Mantan

Dulu aku kau puja
Dulu aku kau sayang
Dulu aku sang juara
Yang slalu engkau cinta
Kini roda telah berputar

Kini aku kau hina
Kini aku kau buang
Jauh dari hidupmu
Kini aku sengsara
Roda memang telah berputar

Reff:
Mana janji manismu
Mencintaiku sampai mati
Kini engkau pun pergi
Saat ku terpuruk sendiri
Akulah sang mantan
Akulah sang mantan

Sakit teriris sepi
Ketika cinta telah pergi
Akulah sang mantan
Akulah sang mantan

Mana janji manismu
Setia sampai aku mati
Kini engkau pun pergi
Saat ku jatuh dan sendiri

Back to Reff

Mana janji janjimu



[auto publish]

post signature

You Might Also Like

7 Th♥ught (s)

  1. Legasi Piston Pecah >>a'ah kerap gak kuar kt rdio kn..

    ReplyDelete
  2. ahh...ko bungukss kosa2 la long...k nak aku war2kan ke sape mantan2 aku...ko tgu la...aku reply ni...aku reply...

    ReplyDelete
  3. ::cdot the dot:: >>hahahaha..reply le kalo brani.. kang apek bace pdn muke..hehehehe

    ReplyDelete
  4. Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!