Me

Langit Nan Indah

Tuesday, January 26, 2010

Pagi ada departmental meeting, habis around 1045hrs. Sempat ronda2 yard. maklumlah saya ni terperuk kat office je. Mana ada masa nak ronda2 yard ni, lagi pun tugas saya tak memerlukan saya ke sini.

Tak ada apa pun nak cerita, saja tengok pontoon baru dan menenangkan fikiran sebelum memulakan tugas hehehe~ Tengok langit nan indah, tenang jiwa.. subhanallah..

Malas nak cerita lagi..tengok saja gambar2 yang di snap menggunakan HTC H2D si Mat Gadget officemate saya.




Subhanallah.. cantik betul langit pagi tadi..


*End*


post signature

You Might Also Like

13 Th♥ught (s)

  1. betul la kak.. cantiknyer.. Subhanallah....

    ReplyDelete
  2. nice one..good job...tp kalau kasi besar sikit gamba tu lg bagus..leh menikmati keindahannya..hehe

    ReplyDelete
  3. subhanallah...cantik...

    ReplyDelete
  4. ciptaan Allah...siti suka bentuk awan tu,..teringt dulu2 beljar..awan kulumbuslah..awan nilah..awan tuelha...

    ReplyDelete
  5. E.d.Y>>thanks 4 ur comment..nti sy bsarkn..

    ReplyDelete
  6. Siti @ nurie >>2 la..rase kagum sgt mase dpt tngok awn ni..

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. uhuk..! uhuk…!! ehem2!!

    ;)
    :)
    :P

    ReplyDelete
  9. nazame>>alamak tun hp..tsedak la plak..

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!