Keywords

Malang Nasibmu Wahai Rafiqin Darwisy.. Ada Orang Doakan Kamu Meninggal Dunia..

Friday, April 09, 2010


Sedang orang lain sibuk bercerita mengenai Rafiqin Darwisy yang mencari publisiti murahan tu, saya hanya membaca sahaja. Tak berminat nak mengulas lebih lanjut. Dalam hati ada la juga rasa geram dekat budak hingusan tu. 

Masa saya duk menjengah keywords tadi, terjumpalah  keyword ni, "rafiqin darwisyi" dan "rafiqin darwisy meninggal dunia".

Rasanya ni balasan dari kerja dia mengutuk Allahyarham Mior Ahmad Fuad Mior Badri @ Din Beramboi. Ada pula orang yang mendoakan dia meninggal dunia. Itulah padahnya kalau tak menjaga kata2. Insaflah adik oi~ Kesian kat mak ayah awak yang jadi mangsa kutukan orang lain.


©Hernee Nazir – Macam2 cara nak jadi glamour, tapi biarlah glamour cara yang elok..

You Might Also Like

11 Th♥ught (s)

  1. harap naka kita nnti tak jadi macam dia -_-"

    ReplyDelete
  2. semoga Allah bg la petunjuk kan dier ni kan...

    ReplyDelete
  3. emm..betul...tak kira lah siapa pun orang tu, artis ke, kerabat ke, orang biasa ke....kalau dah meninggal dunia tak baik dicerca...

    ReplyDelete
  4. Darwisy masudnya warak. Harap2 satu hari nanti namanya tu mencerminkan perwatakan dia

    (Pernah berangan nak letak nama anak Naufal Darwisy, tapi tak kesampaian...heheee....)

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. …adeh.. doa pun leh secara online yer? :P

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!