En. Nazir

Mencari Pengganti

Saturday, April 17, 2010




Spec yang saya pakai sekarang ni sangatlah uzur adanya. Cermin yang dah kabur sebelah kiri dan skru longgar sebelah kanan. Jadi saya pujuk le En. Nazir ajak pergi Kip Mart kejap terjah je mana2 kedai dah tak sanggup nak pakai spec ni. Alhamdulillah dapat yang berkenan di hati. Harap2 cepatlah siap spec tu boleh melaram kat blog :)

[posted via my COKIA handphone]

You Might Also Like

8 Th♥ught (s)

  1. wuhuuuu...tuh yg smpi kuar arwah achik tuh laki si nana....beli spek rupanya..

    ReplyDelete
  2. gi kipmart tampoi kah? dekat sgt ngan umah saya tu:).. saya pun tgh berkira2 nak spects baru..tapi lom uzur lagik nih..nafsu membeli jek lebih ni aa..hehehe...

    ReplyDelete
  3. tak sabar puan hernee beraksi vasss ngn spek mata baru

    ReplyDelete
  4. ::cdot the dot:: >>hahahaha..tsasul beb..

    ReplyDelete
  5. maya amir >>oo duk area mane?apartment tu ke?

    sy ni dh uzur bru tukar..slagi blh gune sy gune je..hehehe

    ReplyDelete
  6. purple_lav >>hahaha..tuan pnye bdn pn x sbr ni fiza..

    ReplyDelete
  7. x sabar nak nengok photo u ngan spek baru

    ReplyDelete
  8. CRAZYBEAUTIFUL88>>kuang2..tgh mnunggu dorg call ni..hehehe

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!