Akhirnya Sempurna.. :D

Saturday, July 24, 2010

Tajuk tak boleh blah.. ;D

Alhamdulillah tercapai juga niat nak berjogging pagi ni. Nasib baik hujan belum mula dalam pukul 7 tadi. Pagi2 buta saya dah gegar coach saya ajak teman jogging. Malam tadi saya dah teman dia main badminton, pagi ni giliran dia teman saya pulak ngeeee. Adil kan? Hehehe.

Dia kata, ''Minggu ni minggu sukan''

Ala sekali sekala, bukan senang nak tengok saya berjogging. Plan je macam nak rak, menjadinya belum tentu.

Balik jogging meronda (ayat cover line) ke Poyot naik motor. Pertengahan jalan hujan la pulak. Nasib baik dah selamat jogging kan. Hujan rahmat. Bumi menangis terkejut Hernee berjogging hehehe.

Sekarang masa untuk bersenam membasuh baju sambil memikirkan menu apa untuk tengahari ni.

Sent from my Chokia phone

You Might Also Like

6 Th♥ught (s)

  1. u jog katne ni? dpm ke? singgah tgk anak i tak??

    i blk nti nak tgk perubahan u..

    ReplyDelete
  2. wahh.. tahniah.. tahniah.. berjaya berjogging..:)

    ReplyDelete
  3. Scya LollitA >>same la..ni trus sakit kaki..hehehe

    ReplyDelete
  4. ::cdot the dot:: >>kt dpm je la..mule2 i nk gi bkt indah ngn dida..tp N pkai keta lak..i dh kantoi ngn ibu la time2 jogging..hahaha

    ReplyDelete
  5. lailasani >>thanks kak..tngok next week menjadi x..hehehe

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!