Anak Buah

Model Jambatan Sudah Roboh

Tuesday, August 24, 2010

Aktiviti kat kampung sebelum tiba waktu berbuka puasa. Kami menjadi model jambatan Parit Jabar hahaha. Saja je menghabiskan masa melayan Wahida. Tapi Wahida bergambar tak banyak, yang over Pakcik dengan Makciknya je hehehe.

Layankan je la gambar2 kami ni ya :) Model2 ni standard tepi parit je la ngeh2.



Wahida.. masih taat berpuasa..




Makcik yang kecut perut takut terhumban dalam parit ;p





Pakcik.. Hero tak berapa nak remaja ;p


Tolong jangan tiru aksi2 ni.. Ibu2 mengandung sila tutup mata hehehe~






Sakit mata orang Parit Jabar yang lalu lalang tengokkan kami agaknya hehehe. Tengah2 bergambar nampak pulak adik kepada kawan En. Nazir lalu, adiknya Puan Pidot hehehe. Saya memang tak kenal, En. Nazir lah yang kenalkan.

MIL kat veranda senyum je tengok gelagat anak menantu hehehe. Layankan je la kan.



©Hernee Nazir – Habis la kena bebel keluarkan muka En. Nazir tu dalam blog.. Ampunkan kami penunggu gua ;p

You Might Also Like

2 Th♥ught (s)

  1. gambar2 semuanya menarik model .nya cute2 belaka.

    ReplyDelete
  2. atty>>hahahaha..cute la sgt k.ty oi..hehehe..btw, tq..

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!