Family

Beraya Di Rumah Makcu

Monday, October 04, 2010

..sambungan cerita raya lagi.. hehehehe..

Kebizian hujung minggu lepas, ada buat makan2 sikit ajak kawan2 opis datang rumah. Hari Ahad, pergi jemputan kahwin kawan En. Nazir yang kebetulan isterinya jemput syaa juga masa kenduri sebelah perempuan tapi saya lupa. Isterinya tu Puan N, budak Admin Dept secompany kitorang. Pusing2 situ juga hehehe. Nampaknya kalau ada gathering dengan geng2 En. Nazir lagi mesti N pun ada juga.

Aeh ni dah masuk cerita lain pulak. Nak cerita pasal raya kan hehehe. Ni masa beraya ke rumah Makcu. Tak ingat la raya ke berapa.

Layankan je la gambarnya :)






Makcik yang kat hujung tu tengah demam tu yang tak ada mood nak bergambar. Menyelit dari jauh je la kan. kat sini kitorang dijamu dengan roti jala yang sedap. Kebetulan ada marhaban. Tapi kitorang sempat melantak dulu sebelum rombongan marhaban sampai hehehe.


©Hernee Nazir - Minggu yang sangat busy.. safety day ooo safety day..

You Might Also Like

8 Th♥ught (s)

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!