Tak Dapat Makan Pisang Goreng..

Monday, November 22, 2010


Tak Dapat Makan Pisang Goreng..
Originally uploaded by herneesamshudin

.. dapat makan pisang mentah pun jadilah ;)

Petang tadi masa tengok rancangan apa entah kat tv3 tu, jalan2 bersama plus ke apa entah tiba2 tunjuk pisang goreng. Terus je En. Nazir teringin nak makan.

Saya pergilah mencari kat warung kat taman ni, satu warung ni dah kehabisan pisang goreng lagi satu kedai pula tutup. Dalam hati tu rasa kesian pula dia tak dapat makan.

Ting!
Dapat idea.. :)
Singgah kedai Abang Din, nak cari pisang angan2 nak goreng sendiri. Sekali tak ada pula pisang yang sedap digoreng. Beli je lah pisang monyet ke apa entah supaya tak mengecewakan En. Nazir. Oklah kan, lagi banyak vitamin tu. Dah selamat pun pisang2 tu kami ngap ngeee~

** Sedang menonton Kiteretsu.. Ya.. Saya suka kartun Kiteretsu ;p **

You Might Also Like

4 Th♥ught (s)

  1. wahhhh. romantik gi tuhh...
    kiteretsu jadik penemann. ngeh2!

    ptg tadik mkn cendol pulut lagik sedapp. hehe~

    ReplyDelete
  2. aisha>>hehehe..gelak bdua tngok kiteretsu..hehehe

    nsib baik dpt mkn cendol ari sbtu klau x sah kecur..

    ReplyDelete
  3. damia pun suka kiteretsu. dia kata doraemon!! hihihi

    ReplyDelete
  4. lailasani>>die tiru karakter doraemon la kak..

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!