My Hero Kechik - Ilham Syahmi

Bantal Ke Hulu.. Ilham Ke Hilir..

Tuesday, October 11, 2011


09102011(003)



Wahhhhhhhhhh.. anak ummi ni makin aktif sekarang kan. Mula2 elok je baring tegak masa ni ummi tengah berangan depan cermin nak menggayakan pashmina. Sekali pusing tengok Ilham ok lagi sambil mulut tak berhenti membebel bahasa dia. Dua kali pusing dah jauh dia tinggalkan bantal dia rupanya. Berderau darah ummi sayang oiiii. Memang tak boleh ditinggalkan macam ni bahaya. Dia buat muka relax tak bersalah dia kan. Bertuah betul anak ummi ni tau. Moral of the story.. ummi dah tak boleh berangan lebih2 sangat ya, jeling2 sikit Ilham tu ;)

Hernee Nazir – Petang ni Ilham nak kena injection 3 bulan.. masih macam 2 bulan yang sudah.. babah tukang pegang ummi duduk tepi.. seriau Hot smile

You Might Also Like

4 Th♥ught (s)

  1. tak sabo nak beso tu..baik2 tau
    hernee, Iman pun dah cuba2 mengiringkan bdn dia. Takut sy nk tinggalkan sorang2.

    ReplyDelete
  2. tu la fida..org pn tkut gak kalo tngglkn die..

    ReplyDelete

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!