Hi, saya adalah pengedar sah Shaklee di kawasan Gelang Patah, Johor. Sila hubungi saya untuk mendapatkan produk Shaklee pada harga istimewa.

- set kesihatan optimum
- set ibu hamil
- set berpantang/pembedahan
- set ibu menyusu
- set resdung/alergik/asma/ekzema
- set kecantikan kulit / kesuburan/ set keintiman
- dan lain² set mengikut keperluan anda

jika anda ingin membeli sendiri produk Shaklee di cawangan berdekatan, sila gunakan ID saya 886271 untuk mendapatkan harga ahli. Dan anda berhak mendapatkan konsultasi tentang cara pemakanan dan sebagainya dari saya ;)

Cawangan Shakee
1. Wangsa Maju, KL
2. Seberang Jaya, Prai, Penang
3. Bandar Ipoh Raya, Ipoh, Perak
4. Taman Molek, Johor Bahru
5. Jalan Sultan Yahya Petra, Kota Bharu
6. Luyang, Kota Kinabalu.
sebarang pertanyaan lanjut bleh terus hubungi saya melalui

PM di FB – Hernee Nazir
sms/whatsapp : 0127669877