Ramadhan Al-Mubarak

Ramadhan Day #26

Wednesday, August 15, 2012



Ramadhan ke 26.. tekak ngengada nak makan lemang. Ajak En. Nazir ke param lagi pun macam malas nak masak ;)


Ini menu berbuka kami, nasi kerabu makcik Ruby yang sedap.. lemang 3 ketul dan rendang ayam yang boleh la sedap.. cempedak goreng dan air cendol. Dalam plastik tu kue tiaw untuk saya bersahur :)
Lepas buka, En. Nazir pergi kerja.. maka tinggallah kami dua beranak sambil menunggu Combie dan Mayang datang ambil wedding album Mayang dan Ujang.   Tengah golek2 dua beranak Ayu dan Adik sampai nak ajak balik rumah Tok Ayah Ilham. Lepas siap2 pas album kat diorang kami pun ikut Ayu.
Rumah Tok Ayah yang dah bertukar rupa hasil deko2 anak beranak.. :)

Budak kecik ni terus tak jadi ngantuk.. tengok tu Papa Cu kan main santai lagi.. testing sofa baru..

alahaiiii..anak sape la yang jakun ni..ekeke~

dining hall berwajah baru.. raya sakan Tok Ayah ;)

Budak kecik yang kena paksa sarung kasut adidassshhhh mommy ngah belikan..
TQ mommy ngah.. Ilham love u more than Ilham love Nemo lah! ;)
bertambah lagi koleksi kasut Ilham.. jimat duit ummi..hahaha~
Lepas lepak2 kami pun baliklah ke Rumah Manis Rumah kami..
malam esok nak tidur rumah Tok Ayah before balik Senggarang.
Huhuhuhu..touching lah raya di perantauan.. :’(
Pstttt.. diperantauan lah sangat..kui3

You Might Also Like

0 Th♥ught (s)

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!