Ilham Learning Phase

Ilham Serang The Big Bad Wolf Book Sale

Thursday, June 05, 2014

budak kecik ni sangat2 teruja bila ummi dan babah kata nak beli buku..

sampai je Danga City Mall.. tengok buku banyak2..

dia macam dah tak keruan..

semua dia cekut..

 

“isyam nak ni.. isyam nak ni..”

 

clip_image001

 

ohh The Big Bad Wolf Book Sale Johor masih berlangsung lagi ye..

30 Mei – 8 Jun 2014

sempat lagi kalau uolls nak jengah2..

 

 

clip_image002

 

sampai rumah lagi la..

bertambah2 excited mamat ni..

semua dia nak tengok..

semua dia selak..

 

clip_image003

 

“ni isyam punya.. ni buku isyam..”

 

clip_image004

 

tengok babah buat puzzle dia sibuk juga..

tapi sekejap jek la..

lepas tu dia khayal dengan buku2 lain..

 

clip_image005

 

kalau boleh nak tidur dengan buku..

siap membebel.. tanya berkali2..

 

“sape eli buku ni ommi?”

“ummi dengan babah le..sapa lagi sayang oii”

 

pagi hantar ke rumah ibu pun nak bawak buku..

kemaruk betul dengan buku baru..

mudah2an bermanfaat untuk ilham ye..

Red lips

You Might Also Like

0 Th♥ught (s)

Thanks 4 ur comment.. peace!

Advertise with us!